Digitale lifestyle campagnes
Instax / Fujifilm
Instax's instant success
Resultaat
Bezoek de website
Met ons werken?
Iedere uiting raak
Kleur, kleur en nog eens kleur! De fun van de nieuwe instax mini 9 kleuren is maximaal doorvertaald naar de campagne-uitingen waarbij de productbeleving centraal staat. De campagne bestond uit een mix van awarenessvideo’s en retargeting gericht op conversie; allen met dezelfde aandacht voor beleving.
Catfluencer
Eerder creëerden we al buzz rondom de mini 9 met de bekendste kat van Nederland: Dirkie (@dirkieeeeeeeeeee) en zijn eigenaar Lize Korpershoek. @lizekorpie is een van de youtube- en instagramhelden van de doelgroep; en haar kat heeft minstens zoveel fans.
Instax.nl
De campagnebeleving is doorgetrokken naar de landingspagina van de instax mini 9. Aangezien 84% van het verkeer naar instax.nl mobiel is, is deze website mobile first ontwikkeld. En natuurlijk knalt hij ook op desktop.
Bananas bananas!
‘The best thing about me, is that’s I’m a limited edition!’ Ook een mini 9 product, maar zo anders dat ‘ie net even een andere aanpak verdient. Deze Minions-variant kreeg daarom een eigen mini-campagne en eigen landingspagina.
I want that
Regelmatig zoeken we op instagram de engagement op met de doelgroep. Soms geef je daarvoor iets weg. Maar dan wel net even op een eigenwijze instax manier.