Digital experiences
Digital possibilities are endless
Wil je werken aan je online profilering, meer conversies, of een nieuwe digitale service voor je doelgroep ontwikkelen? Van strategie en concept tot de gehele executie: wij ontwerpen, ontwikkelen en activeren alles in-huis. In nauwe samenwerking met jou (en je stakeholders). Altijd toegankelijk, stabiel en met de beste gebruikerservaring op ieder touchpoint.
What you get
Een award winning storytelling platform, marketing website, corporate platform, digitale service of app die naadloos aansluit bij de wensen van de gebruiker en bijdraagt aan je bedrijfsdoelstellingen.
Met ons werken?
Neem contact op.Digitale strategie
Voordat we gaan ontwerpen en bouwen, bepalen we eerst met elkaar welk probleem we gaan oplossen. Wat zijn de ambities? Doelstellingen en kpi's? En wie is de beoogde gebruiker? Wat wil hij of zij?
We ontwikkelen strategieën voor digitale platforms, maar kijken ook vanuit klantreizen en flows naar het volledige eco-systeem, eventueel met nieuwe services en bijbehorend business model. Afhankelijk van de uitdaging waar je als organisatie voor staat.
Platform, apps, tools
Op basis van de digitale strategie ontwikkelen we een creatief concept voor een digitaal touchpoint (website, app, tool). Idealiter pakken we dit op in een design sprint, waarbij we een week in co-creatie werken (intensief én erg leuk). Daarin wordt kennis gedeeld, focus bepaald, een creatief concept ontworpen én een prototype getest met een eindgebruiker of stakeholder.
Vervolgens ontwerpen, bouwen en valideren we het touchpoint in agile sprints.
Tech stack
We werken met een headless setup: de front-end, back-end, het CMS en de third party applicaties staan los van elkaar en werken slim samen. Op deze manier kunnen we een flexibel en schaalbaar platform ontwikkelen.
In onze setup werken we met zoveel mogelijk Open Source software: React, Next, Laravel en Drupal. Deze worden veel gebruikt in de markt, wat de samenwerking met derden efficiënt maakt.
Zo werken we samen aan digital experiences
Nieuw platform van de Effenaar is virtueel poppodium
Storytelling
Heb je hulp nodig bij je online profilering? Alle verhalen die een merk of organisatie vertelt (campagne, content, nieuws) tellen bij elkaar op. Wij helpen je met een scherp, samenhangend verhaal en kanaalstrategie, waarmee je de band met je doelgroep versterkt, of dit nu eindgebruikers, medewerkers of stakeholders zijn.
We hebben nu de mogelijkheid om nieuw publiek te verleiden om een concert te bezoeken. En dat zien we terug in de concertzaal. Vorig jaar was 49% van onze kaartkopers 45 of jonger!” Hiemke van den Boer | Manager Marketing & Sales Rotterdams Philharmonisch Orkest